To kompleksowe wsparcie dla liderów w organizacji, pracujących na wszystkich szczeblach zarządzania, zarówno dla tych, którzy zaczynają swoją przygodę w byciu liderem, jak i dla osób, które zarządzają już wiele lat.
Rolą Liderów jest dbać o swoich ludzi, motywować ich, budować zaangażowanie i odpowiedzialność, wspierać i jednocześnie stawiać wymagania i oczekiwać rezultatów. Lider zatem to taka osoba, która elastycznie powinna łączyć dyrektywny i niedyrektywny styl zarządzania. To co ważne dla nas, to wspieranie liderów we wspólnym i spójnym zarządzaniu na wszystkich szczeblach, tak aby organizacja była systemem naczyń połączonych, aby ludzie pracujący w organizacjach czuli, że są najważniejszym jej zasobem.
Nasze procesy kierowane są zarówno dla niższej kadry zarządzającej (brygadziści, team liderzy), kadry średniego szczebla (kierownicy zmian, kierownicy liniowi, kierownicy projektów), jak również do najwyższej kadry zarządzającej (menadżerowie operacyjni, dyrektorzy działów, właściciele firm).
- przygotowanie do pełnienia roli lidera w zespole oraz nabycie kompetencji budowania efektywnego zespołu
- wzmocnienie i rozwój kompetencji liderskich – aby jeszcze lepiej i efektywniej zarządzać zespołem
- przygotowanie do prowadzenia konstruktywnych rozmów i ocen pracowniczych
- wsparcie w procesie motywowania i budzenia postawy proaktywnej zarówno lidera, jak i zespołu
- budowanie zaangażowania zespołu i jego odpowiedzialności za pracę
- przygotowanie do korzystania z narzędzi coachingowych w pracy lidera
- przygotowanie do rozwiązywanie konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
- wspieranie postawy asertywnej lidera oraz radzenia sobie z emocjami, stresem i nietypowymi sytuacjami
- nabycie kompetencji zarządzania zmianą oraz wsparcie w przeprowadzeniu zespołu przez proces zmian
- wzmocnienie świadomości menedżerskiej oraz postawy przywództwa coachingowego
- dopasowanie stylu zarządzania do zespołu oraz poznanie własnych obszarów rozwojowych
- przygotowanie i wsparcie w zarządzaniu w zmianie
- PROGRAM ROZWOJOWY LEADERSTIME (dwa poziomy: timeON Leader™, timeUP Leader™) – formuła stacjonarna i on-line
- KONSULTACJE MENEDŻERSKIE
- DIAGNOZA POTECJAŁU: FRIS® Style myślenia i działania, IP 121 Profilowanie osobowości zawodowej, ocena 360֯
- WARSZTATY ROZWOJOWE DLA LIDERÓW
- COACHING W PRACY MENEDŻERA
- SUPERWIZJA MENEDŻERSKA
- MENTORING
- COACHING
- Konstruktywny feedback, czyli jaki?
- Delegowanie zadań, czyli jak skutecznie uczyć ludzi odpowiedzialności.
- Zarządzanie sobą czasie – kluczem do efektywności osobistej.
- Skuteczne rozwiązywanie konfliktów i praca z oporem pracowników.
- Ja OK – Ty OK, czyli o asertywnej komunikacji.
- Zarządzanie emocjami i stresem.
- Jak zarządzać zmianą?
- Jakim jestem Szefem? Samoświadomość w pracy lidera.
- Jestem zadaniowcem, czy wystarczająco wspieram ludzi?
- Gry psychologiczne w pracy – w co i jak gramy?